گزارش برنامه صعود به قله تاوا

بنام خالق کوهستان وطبیعت

هیچ مهری بهتراز مهروفای کوه نیست..
هیچ لطفی بهتراز لطف وصفای کوه نیست..
گر که دنیاتنگت آمد،غم گریبانت گرفت..
غمگساری بهتر از کوه و هوای کوه نیست..

گزارش برنامه صعود به قله تاوا ، رشته کوه دالانکوه
در تاریخ۱۷دیماه۱۴۰۰تیمی در قالب۸نفرشرکت کننده که ۷ نفر از آنان از دروازه تهران با مینی بوس در ساعت ۴:۰۵ به سمت روستای آنالوجه حرکت کردند و یک نفر دیگر از همنوردان در روستای آنالوجه به گروه محلق شد.راس ساعت ۷از نمازگاه روستای آنالوجه استارت پیمایش زده شد.خانم اعظم حسینی بعنوان سرقدم و آقای خلیلی بعنوان ته قدم و تصویربردار توسط سرپرست منصوب شدند. در شروع پیمایش هوا کمی سرد بود .اعضا مطابق با فصل پوشش مناسب داشتند. ساعت ۸:۱۰بعداز صرف صبحانه به مسیر خود ادامه دادیم و طی ۲ساعت پیمایش یک استراحت کوتاه داشتیم ودوباره به مسیر خود ادامه دادیم.هوابسیار صاف و آفتابی بود و بخوبی و بدون مشکل به مسیر خود ادامه میدادیم.در برخی از نقاط مسیر ، برف کاملأ یخ زده بود همنوردان برای عبور از کلنگ استفاده میکردند تا به تیغه های قبل از قله رسیدیم.از مسیر تیغه تا قله ۴۵دقیقه طول کشید . این مسیر به علت شرایط خاص (باریک بودن تیغه و یخ زدگی مسیر)نیاز به مهارت و احتیاط زیادی داشت که به لطف خدا بدون مشکل این مسیر بسیار زیبا و پر چالش تمام شد .

ساعت ۱۲:۳۰ به قله رسیدیم.
کوهستان دالانکوه بسیار زیبا ، آرام و مهربان بود.همنوردان از این همه زیبایی به وجد آمده بودند و مشغول عکس گرفتن شدند . بعد از استراحتی کوتاه شروع به پایین آمدن از قله کردیم.در پایین قله به صرف نهار و تجدید قوا به مدت ۲۰دقیقه توقف کردیم.
و در نهایت راس ساعت 17 به محل پارک مینی بوس رسیدیم و راهی اصفهان شدیم.
به لطف خدا در این برنامه جو بسیار دوستانه و صمیمی بود و لحظات خوشی را در این روز آفتابی و زیبا به ثبت رساندند.

شرکت کنندگان
آقایان
۱-ابراهیم صالحی (سرپرست)
۲- علی خلیلی(ته قدم،عکاس)