گزارش صعود قله کلونچین

طبق اعلام باشگاه تعداد شش نفر از دوستداران صعود های زمستانی و شاخص، در تاریخ چهارم اسفندماه ساعت ۱۵.۳۰ از ترمینال زاینده‌رود با دو دستگاه تاکسی به طرف ترمینال شهرکرد حرکت کرده و سپس از آنجا دوباره با تاکسی، به طرف چلگرد و روستای قاسم‌آباد رفتیم.
ساعت۱۹ به نگهبانی تاسیسات سد دو کوهرنگ رسیدیم و بعد از نیم ساعت آماده شدن در تاریکی شب،از راه کنار تاسیسات، برنامه آغاز شد.
در ساعت ۲۳ مکان مناسب برای کمپ اول شناسایی و شب را در هوایی کاملا آرام و آسمان پر ستاره سپری کردیم.
صبح روز پنجشنبه بعد از جمع‌آوری کمپ، در ساعت ۸صبح مسیر جاده منتهی به سد که مملو از برف بود را ادامه داده تا اینکه ساعت ۱۰.۳۰ به سد و تونل۲ رسیدیم. بعداز خوردن صبحانه،  حدود یک ساعت پیمایش‌ همراه برفکوبی به ورودی تنگه کول‌خدنگ (که چشمه آب گوارایی داشت) رسیده و در  ساعت۱۲.۳۰ وارد تنگه شدیم.
همزمان با پیمایش تنگه،از  مناظر زیبا همچون صخره‌ها و آبشارهای یخ زده لذت می‌بردیم.
در ساعت۱۵ محل مناسب برای کمپ دوم شناسایی و چادرها را برپا کردیم. بر اساس تجربه سرپرست، جناب حجاریان و هماهنگی با نفرات، قرار شد در ساعت۳ صبح حرکت با کوله‌های سبک بطرف قله انجام شود.
در ساعت۷.۳۰ توقف کوتاهی جهت صرف صبحانه کرده که بارش برف هم شروع شد و لذت صعود را دوچندان کرد.
در ساعت۱۲ در یک هوای برفی و مه گرفته همه به روی بلندترین قله زردکوه ایستاده و دعای شکر بجا آوردیم. بعداز گرفتن چند عکس یادگاری از این صعود دلچسب، شروع به بازگشت نموده و در ساعت۱۷.۳۰ به چادرها که پوشیده از برف بود رسیدیم.
با تصمیم سرپرست و موافقت اعضای تیم،شب سوم را نیز در کوهستان ماندیم و صبح روز شنبه بعداز جمع کردن چادر ها که به دلیل بارش‌ها زمان‌ بر بود، شروع به فرود از تنگه کردیم. ساعت۱۲.۳۰ به اتاقک کنار سد۲ رسیده و جهت صرف ناهار یک ساعت توقف داشتیم. از طریق جاده پوشیده از برف راهی گردنه و تاسیسات سد۲ شده، و بعداز چندساعت پیمایش در برف ساعت۲۰ به نگهبانی رسیدیم. بعداز گرفتن دو دستگاه تاکسی به طرف شهرکرد و بعد به اصفهان راهی شدیم.