گزارش صعود به قله شاهکوه اصفهان

به نام خالق کوهستان
برنامه صعود به قله شاهکوه اصفهان
تعداد شرکت کنندگان ۱۶ نفر
سرپرست جناب مختاری
سرقدم جناب حجازی
ته قدم جناب بختیاری
گزارش عماد احمدی
در ساعت ۶ و ۱۰ دقیقه صبح با رسیدن مینی بوس حرکت از سمت دروازه تهران با ۸ نفر از همراهان آغاز شد و ۶ و ۲۵ دقیقه به قرارگاه دوم یعنی روبروی ترمینال صفه رسیدیم و ۴ نفر دیگر از دوستان سوار مینی بوس شدند .
ساعت ۶ و ۵۵ دقیقه به ورودی مجموعه ویلایی سروستان در منطقه مرغ رسیدیم و ۴ نفر از دوستان که با خودرو شخصی تشریف آورده بودند به بقیه ملحق شدند و حرکت به سمت کوه آغاز شد که عبور از این منطقه ویلایی ۱۰ دقیقه به طول انجامید (تا ۷ و ۱۵ )و ۷ و ۲۵ به دره ورودی کوه رسیدیم.
پس از ۱ ساعت و ۵ دقیقه و طی پیمودن مسافتی در موقعیتی تقریبا مسطح و با منظره ای از مناطق مسکونی در کنار تکه سنگ بزرگی دوستان مستقر شده و در کنار هم  صبحانه را صرف کردند (۸ و۳۰) و مجددا به حرکت ادامه دادند که ساعت ۹ صبح به محل یادبود دانشجوی دانشگاه صنعتی اصفهان رسیدیم که در این کوه جان خود را از دست داده بود . توقف کوتاهی جهت گرفتن عکس دسته جمعی داشتیم و مجددا به راه ادامه دادیم .

مرحله هیجانی پیمایش یعنی تردد از قسمت های دست به کابل در ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه شروع شد . این قسمت آدرنالین بالایی داشت و حس هیجان و   البته کمی اضطراب در بعضی از دوستان دیده می‌شد که البته با کمک و درایت اساتید همراه دوستان به خوبی عبور کردند تا اینکه در ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه به قله زیبای شاهکوه رسیدیم که از قله موقعیت های مختلفی از جمله قله کلاه قاضی ، شهر بهارستان ،  سپاهان شهر ، منطقه مرغ ، سیتی سنتر ،و کوه زیبای صفه قابل رویت بود .
پس از پایین آمدن از قله و در دره پایین قله در ساعت ۱۳ و ۳۰  دوستان مستقر شده و ناهار را صرف نمودند و مجددا به راه برگشت ادامه داده شد .
برای عصرانه نیز در ساعت ۱۶ و ۳۰ دورهمی برقرار شده و اوقات خوشی در کنار همنوردان خلق شد .
تعدادی از دوستان در مسیر برگشت با مشکل مواجه شده بودند( گرفتگی عضلات پا و ترس ) که سرپرست برنامه جناب آقای مختاری و با کمک سایر اساتید از جمله جناب حجازی و بختیاری ، این دوستان نیز توانستند به سلامت فرود داشته باشند .
و در نهایت ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه همه عزیزان  سوار خودرو مینی بوس و شخصی شده و برنامه به خیر و خوشی پایان یافت.

شرکت کنندگان :
آقایان :
۱- عباس مختاری
۲- علی حجازی
۳- سید رضا موسوی
۴- مهدی بختیاری
۵- محمدرضا کنارکوهی
۶- شهاب قفقازی
۷- مرتضی کاظمی
۸- محمد مظاهری
۹- عماد احمدی رنانی
خانم ها :
۱۰- اعظم حسینی
۱۱- زهره باقری
۱۲- نرگس مباشری
۱۳- غزاله ندرتی
۱۴- زهره محمدی
۱۵- محبوبه جمشیدی

گامهایتان استوار ،عزمتان راسخ همراه و همگام با باشگاه راسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *